Cum comand?

Comanda produselor se face:

LIVRAREA PRODUSELOR

Expedierea standard a produselor se face prin FAN Courier.

Condițiile de expediere sunt următoarele: FAN Courier -Taxa de livrare este de 20 lei pentru plata ramburs (la livrare). E posibil ca pentru unele localități să plătești taxă de livrare mai mare din cauza kilometrilor în plus, dar te vom anunța dacă este cazul. Vei primi coletul în minim 3 zile lucrătoarecurierul va face livrarea între orele 9-17 – gândește-te dacă ești acasă sau la serviciu și dă-ne adresa unde poți fi găsit. Taxele de livrare sunt trecute pe factură, vei avea de achitat doar rambursul (dacă este cazul) și nici o altă taxă suplimentară către curier; transport gratuit la comenzile mai mari de 400 lei, excepție fac comenzile care beneficiază de Happy Friday. 

  • RIDICAREA PERSONALĂ A PRODUSELOR

În Timișoara produsele comandate se ridică DOAR personal, din magazin.

Vezi AICI locația și programul. 

PLATA

Poți plăti prin transfer bancar sau ramburs - alege tipul de plată în formularul de comandă. 

Ramburs
La preluarea coletului de la agentul de curierat se achită contravaloarea produselor comandate inclusiv taxele de expediere, suma fiind exact cea care îți este confirmată după efectuarea comenzii pe site sau telefonic. Taxele pot varia în funcție de greutatea și volumul coletului de aceea te vom informa în avans despre suma care urmează să o plătești pentru a avea acordul tău.

Transfer bancar
Plata prin Transfer bancar se face doar în baza facturii proforme emise de SC AEROFIX SRL în urma confirmării online, email sau telefonic a comenzii. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.

RETUR PRODUSE

Conform legii termenul de returnare al produselor comandate online este de 10 de zile lucrătoare. Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit il poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (minus cheltuielile de transport) intr-un interval de maxim 10 zile de la data primirii pachetului. Regula de mai sus se va aplica numai în cazul în care produsele sunt într-o stare perfectă, fără urme ale utilizării, cu etichetele originale și în ambalajul original. Este necesară și dovada achiziției – copia facturii. De menționat că se va returna numai contravaloarea produsului fără cheltuielile de livrare. Îți recomandăm să utilizezi serviciile de curierat, care permit urmăriea coletului; nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute pe drumul către noi. Termenul de 10 zile începe să curgă de la data primirii produselor. În cazul exercitării dreptului de returnare, vom rambursa sumele achitate, în cel mult 30 zile de la data primirii produselor.

RECLAMAȚII

Dacă sunt probleme legate de conținutul pachetului sau de factură te rog să mă contactezi în maxim 2 zile de la primirea produsului pentru a remedia situația. Iți mulțumim!